Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.
Autor: Romanová, Lucie
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: V této bakalářské práci se zabývám analýzou strategie marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. V teoretické části provádím průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. a na doporučení k jejímu zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13493
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 13911


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
romanová_2010_bp.pdf 919.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
romanová_2010_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
romanová_2010_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet