Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Hrachovcová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:24:20Z
dc.date.available 2010-07-20T01:24:20Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13542
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace společnosti Van den Berg, a.s. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti v postavení na trhu i ve vztahu k veřejnosti. Práce je zaměřena na oblast efektivní komunikace a propagační strategie. Mimo jednotlivé prvky komunikace se dále zabývá jejich psychologickými účinky. Výstupem pro praktickou část je analýza jednotlivých komunikačních aktivit, SWOT ana-lýza a marketingový výzkum zaměřený na marketingovou komunikaci. Na základě výsled-ků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení. cs
dc.format 61 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3084759 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject psychologie v komunikaci cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject psychology in communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing communication of the company Van den Berg, Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Baňařová, Michaela
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with the problems of marketing communication in the company Van den Berg, Inc. The main goal of the thesis is the identification of the current situation and finding of new opportunities in the field of the company's marketing communication on the market as well as its relationship to the public. The thesis aims at the sphere of ef-fective communication and promotion strategy. Apart from the individual elements of communication, it also deals with its psychological effects. The result of the practical part of the thesis is the analysis of the individual communication activities, SWOT analysis and the marketing research focused on the marketing communi-cation. Based on the results of the analysis, new ideas, suggestions and recommendations are proposed. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16998
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade B


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrachovcová_2010_bp.pdf 2.941Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrachovcová_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrachovcová_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet