Problematika alkoholických nápojů v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Problematika alkoholických nápojů v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Problematika alkoholických nápojů v reklamě
Autor: Václavíková, Lenka
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Práce zahrnuje stručný popis procesu tvorby reklamy od stanovení cílů až po její vyhodnocení. Dále zachycuje, jak je v České republice regulována televizní reklama na alkoholické nápoje - a to jak z hlediska právního, tak i etického. V praktické části je stručná charakteristika firmy Stock Plzeň-Božkov a jejích produktů řady Fernet Stock. Dále jsou uvedeny konkrétní úspěchy a kauzy, které se týkají televizních reklam propagujících tyto produkty. Diskutabilní spoty jsou analyzovány a je proveden výzkum, který zjišťuje, jaký na tyto reklamy mají názor obyčejní lidé. V závěru práce jsou navrhnuta doporučení, čeho by se zadavatelé televizní reklamy na produkty řady Fernet Stock měli vyvarovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13544
Datum: 2010-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13641


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
václavíková_2010_bp.pdf 2.288Mb PDF Zobrazit/otevřít
václavíková_2010_vp.pdf 58.20Kb PDF Zobrazit/otevřít
václavíková_2010_op.pdf 67.82Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet