Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental
Autor: Kostíková, Lucie
Vedoucí: Piska, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu. Součástí této práce je dále také zhodnocení současné komunikační strategie společnosti Barum Continental spol. s r. o. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy kulturních zvyklostí spotřebitelů navrhnout doporučení, která společnost využije při plánování nové komunikační strategie a která povedou ke splnění cílů společnosti na bulharském trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13561
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13553


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kostíková_2010_bp.pdf 1.365Mb PDF Zobrazit/otevřít
kostíková_2010_vp.pdf 513.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
kostíková_2010_op.pdf 304.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet