Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Autor: Uličný, Petr
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Diplomová práce je napsána na základě požadavků, které vyplývají ze současného marke-tingového vývoje firmy HP 2002 REAL s.r.o. Tato společnost úspěšně překonala hospo-dářskou krizi a má zájem se nyní dále rozvíjet. Cíle práce jsou proto mimo jiné vytvořit této společnosti cestu pro vstup na nový trh, vytvoření nového prostředku pro získávání informací a umožnění rychlejší reakce na vznik nových obchodních příležitostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13600
Datum: 2010-04-24
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17086


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
uličný_2010_dp.pdf 11.96Mb PDF Zobrazit/otevřít
uličný_2010_vp.pdf 58.27Kb PDF Zobrazit/otevřít
uličný_2010_op.pdf 62.46Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet