Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o.
Autor: Cmajdálková, Hana
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o. a do-tazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13628
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 16968


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cmajdálková_2010_bp.pdf 2.150Mb PDF Zobrazit/otevřít
cmajdálková_2010_vp.pdf 362.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
cmajdálková_2010_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet