Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ
Autor: Oharková, Pavla
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu internetových stránek FITSHOP.CZ. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketingový mix, k jeho celkovému pochopení slouží zpracovaná charakteristika internetu a také poznatky z internetového marketingu. V úvodu praktické části je představena firma Cyklo s.r.o., která provozuje internetový obchod FITSHOP.CZ. Dále je zde provedena analýza marketingového mixu, konkurence a SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty nedostatky internetového obchodu FITSHOP.CZ a jsou zde navrhnuta patřičná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13678
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 16956


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
oharková_2010_bp.pdf 2.911Mb PDF Zobrazit/otevřít
oharková_2010_vp.pdf 361.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
oharková_2010_op.zip 19.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet