HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě
Autor: Veit, Ida
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Díky neustálé potřebě dalšího firemního rozvoje je myšlenka vytvoření vlastní prodejní sítě na bázi franšízingových partnerů jednou z mnoha možností, jak obstát v tvrdém konkurenčním boji. Na straně jedné umožňuje rozšíření klasické prodejní sítě autorizovaných prodejních partnerů a tím větší přiblížení k zákazníkovi, na straně druhé díky společnému marketingovému komunikačnímu mixu, jednotnému vybavení provozoven a nastavení shodné komunikace zvýšení povědomí o značce a většího účinku na zákazníka. V neposlední řadě nastavuje vyrovnaný vztah s obchodním partnerem kvůli závazku v podobě obchodního plánu na straně prodejce a vybavení prodejny včetně několikaleté marketingové podpory na straně výrobce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13685
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 13700


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
veit_2010_bp.pdf 3.178Mb PDF Zobrazit/otevřít
veit_2010_vp.pdf 56.91Kb PDF Zobrazit/otevřít
veit_2010_op.pdf 60.08Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet