Analýza spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea Zlín
Autor: Kubáčková, Zuzana
Vedoucí: Štýbrová, Miroslava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea ve Zlíně. K vypracování práce byl proveden marketingový průzkum, který vycházel z výsledků dotazníkového šetření. Tento dotazník byl zaměřen na zjištění spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea. V praktické části bakalářské práce byla také analyzována současná situace muzea. V teoretické části byly použity informace a fakta z literatury, zabývající se marketingovým průzkumem a spokojeností zákazníků. V závěru této bakalářské práce byly vypracovány návrhy na zvýšení povědomí veřejnosti o Obuvnickém muzeu ve Zlíně a zlepšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13687
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13442


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubáčková_2010_bp.pdf 1.251Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubáčková_2010_vp.pdf 1.226Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubáčková_2010_op.pdf 253.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet