Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Autor: Vejlupková, Natálie
Vedoucí: Šefčík, Vladimír
Abstrakt: Bakalářské práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prostějova, přičemž důraz je kladen především na přítomnost šesti obchodních řetězců Tesco, Interspar, Kaufland, Pen-ny Market, Billa a Lidl. Mezi hlavní cíle patří tyto řetězce porovnat, na základě hodnocení zákazníků, zjistit, podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny, a zároveň porovnat zákazníky nakupující v těchto obchodních řetězcích. K dosažení těchto cílů slouží vlastní výzkum mezi obyvateli města Prostějova.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13816
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15551


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vejlupková_2010_bp.pdfZablokované 8.617Mb PDF
vejlupková_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vejlupková_2010_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet