Knihovna Allegro a její využití
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Barák, Boris
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T04:48:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T04:48:45Z |
|
dc.date.issued |
2010-06-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13930
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je podrobně popsat multimediální knihovnu Allegro, která se již dlouhou řadu let používá ke tvorbě multimediálních aplikací, především ke tvorbě 2D počítačových her a ze získaných poznatků navrhnout, vytvořit a zdokumentovat vzorovou multimediální aplikaci, která by usnadnila začínajícím programátorům her tvorbu pomocí této knihovny. Aplikace by měla být také natolik univerzální, aby se dala lehce modifikovat a to nejen pomocí úprav zdrojového kódu, ale především pomocí externích datových souborů určujících vzhled a strukturu prostředí aplikace. |
cs |
dc.format |
72 s. |
cs |
dc.format.extent |
2517703 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Allegro
|
en |
dc.subject |
grafics library
|
en |
dc.subject |
2D grafics
|
en |
dc.subject |
programing
|
en |
dc.subject |
C++
|
en |
dc.subject |
game development
|
en |
dc.subject |
Allegro
|
cs |
dc.subject |
grafická knihovna
|
cs |
dc.subject |
2D grafika
|
cs |
dc.subject |
programování
|
cs |
dc.subject |
C++
|
cs |
dc.subject |
tvorba her
|
cs |
dc.title |
Knihovna Allegro a její využití |
cs |
dc.title.alternative |
Allegro library and its applications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mrázek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2010-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is in detail describe the multimedia library Allegro, which has for many years used to create multimedia applications, especially for make 2D computer games, and on the basis of obtained knowledge design, develop and document a standard multimedia applications, which would simplify create games to novice programmers using this library. Applications should also be so universal to be given not only by modifying source code changes, but mainly using external data files that specifies the appearance and structure of the application environment. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
16574
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-19 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
dvojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
two-dimensional graphics
|
en |
local.subject |
computer games
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam