Projekt zefektivnění systému obchodování a komunikace se zákazníky v organizaci XYZ s. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zefektivnění systému obchodování a komunikace se zákazníky v organizaci XYZ s. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zefektivnění systému obchodování a komunikace se zákazníky v organizaci XYZ s. s r. o.
Autor: Motáň, Lukáš
Vedoucí: Rosman, Pavel
Abstrakt: V diplomové práci řeším problematiku komunikace firmy XYZ s. s r.o. se svými zákazníky. Práce je rozdělena na tři tematické celky, které se navzájem doplňují. Provádím literární rešerši, na základě které následně analyzuji současný stav využití internetových technologií ve firmě. SWOT analýzou a osobní konzultací jsem získal potřebná data, abych mohl učinit závěry v hodnocení a navrhnout nedostatky. Cílem práce je vytvořit projekt zlepšení komunikace firmy se zákazníky s využitím internetových technologií. Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu, který člením na devět dílčích podprojektů cílených na tuto oblast. Každý projekt kriticky hodnotím a popisuji vlastnosti implementace i z pohledu nákladů. Celou práci uzavírám shrnutím a doporučením pro firmu. Hodnotu této práce přikládám zejména tvůrčím nápadům a inovacím pro firmu s ohledem na konkurenci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14031
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14770


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
motáň_2010_dp.pdf 7.502Mb PDF Zobrazit/otevřít
motáň_2010_vp.pdf 36.31Kb PDF Zobrazit/otevřít
motáň_2010_op.pdf 799.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet