Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Matochová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:42:30Z
dc.date.available 2010-07-20T05:42:30Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14039
dc.description.abstract Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti XY s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto po-znatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosa-vadní poznatky v oblasti péče o zákazníky. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost XY s.r.o. a provedla analýzu současných způsobů péče o zákazníky a spokojenosti zákazníků ve společnosti. Na základě takto získaných poznatků jsem identifikovala hlavní faktory, které ovlivňují péči o zákazníky a navrhla vhodné řešení. cs
dc.format 66 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 7619396 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject marketing cs
dc.subject klíčoví zákazníci cs
dc.subject potřeby zákazníka cs
dc.subject zákaznická věrnost cs
dc.subject efektivní CRM cs
dc.subject customer relationship management en
dc.subject marketing en
dc.subject key customers en
dc.subject customer need en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject effective CRM en
dc.title Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of customer relationship management in XY Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Roubalíková, Jana
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated The main aim of the bachelor thesis is to evaluate the present situation of customer care at the company XY Ltd. as well as to find perfection and imperfection in this field and throught the gained knowledge suggest suitable solution for improvement. The theoretical part summarises present knowledge in the area of customer care. The practical part deals with the description of the company XY Ltd., contains the analysis of its present customer care and a scale of customer satisfaction. On the basis of the research the main factors that affect customer care has been identified and the suitable solution has been suggested. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17344
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade D


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matochová_2010_bp.pdf 7.266Mb PDF Zobrazit/otevřít
matochová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
matochová_2010_op.doc 63Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet