Reklama a manipulace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama a manipulace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama a manipulace
Autor: Vetchý, Jan
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: V úvodu teoretické části této diplomové práce seznamuji čtenáře s problematikou manipu-lace a persvaze. Vzájemně tyto dva pojmy vymezuji a poukazuji na jejich odlišné znaky. Následně se věnuji masové komunikaci, která úzce souvisí s marketingovou komunikací a reklamou. Reklamu detailněji rozebírám na závěr teoretické části práce. Praktickou část práce tvoří pohled na současný stav české reklamy, její legislativní rámec a vztah k manipulaci a persvazi. Projektová část je zaměřena na úvahu o možných opatřeních sloužících jako prevence proti manipulativnímu a persvazivnímu působení reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14083
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13757


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vetchý_2010_dp.pdfZablokované 1.447Mb PDF
vetchý_2010_vp.pdf 55.72Kb PDF Zobrazit/otevřít
vetchý_2010_op.pdf 62.61Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet