Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média
Autor: Vilímková, Veronika
Vedoucí: Ambrož, Jiří
Abstrakt: Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou na marketingový komunikační mix, zvláště na propagaci. Dále se zde pojednává o technikách komunikace firmy Tescoma s.r.o. a je zde zmíněna problematika průzkumu trhu. V praktické části je představena firma Tescoma s.r.o., pro kterou byla práce vytvářena. Následuje vyhodnocení ankety, která sloužila ke zjištění povědomí o reklamě a firmě Tescoma s.r.o. a jejich možnostech umístění reklamy v časopisech. Závěrem jsou uvedená doporučení pro firmu Tescoma s.r.o. a je zvolena nejvhodnější reklamní kampaň
URI: http://hdl.handle.net/10563/14230
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13450


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vilímková_2010_bp.pdf 1.133Mb PDF Zobrazit/otevřít
vilímková_2010_vp.pdf 437.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
vilímková_2010_op.pdf 330.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet