Connotative indexes of selected brand names. Study in semantics.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Connotative indexes of selected brand names. Study in semantics.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Connotative indexes of selected brand names. Study in semantics.
Autor: Gabrišová, Karolína
Vedoucí: Atcheson, Hana
Abstrakt: Táto bakalárska práca s názvom Indexy konotácií vybraných značkových výrobkov je sémantickou analýzou konotačných reťazcov, ktoré sa tvoria na základe postupnosti jednotlivých konotácií. V teoretickej časti sa zaoberám lingvistickým prehľadom sémantiky a sémiotiky, ktoré sú prepojené s významom slova. V praktickej časti sú konotačné reťazce študované z odpovedí jednotlivých respondentov, ktorým sú prezentované reklamy na vybraný výrobok - nealkoholický nápoj značky Kofola.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14261
Datum: 2010-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 14054


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gabrišová_2010_bp.pdf 1.587Mb PDF Zobrazit/otevřít
gabrišová_2010_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gabrišová_2010_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet