Analýza spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ - VOPO, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ - VOPO, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ - VOPO, s.r.o.
Autor: Špačková, Katarína
Vedoucí: Bočincová, Zuzana
Abstrakt: Cieľom bakalárskej práce je zistiť spokojnosť zákazníkov, ktorí nakupujú v predajniach spoločnosti ZDROJ - VOPO, s.r.o., prostredníctvom dotazníkového šetrenia. Práca je rozdelená na dve časti - na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky, týkajúce sa znalosti zákazníka a marketingového výskumu. Pri spracovaní bola použitá predovšetkým odborná literatúra. Praktická časť pozostáva z predstavenia spoločnosti ZDROJ - VOPO, s.r.o. a z analýzy súčasného stavu spokojnosti zákazníkov uvedenej spoločnosti. Na záver sú uvedené navrhnuté odporúčania, vedúce k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14319
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 16965


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
špačková_2010_bp.pdf 3.089Mb PDF Zobrazit/otevřít
špačková_2010_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
špačková_2010_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet