Rozvoj vybraných kompetencí dětí ve třídě se známkami sociálně patologického jevu.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj vybraných kompetencí dětí ve třídě se známkami sociálně patologického jevu.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj vybraných kompetencí dětí ve třídě se známkami sociálně patologického jevu.
Autor: Zezulková, Bronislava
Vedoucí: Machů, Eva
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá působením na sociální vztahy mezi žáky se zaměřením na rozvoj vybraných klíčových kompetencí pomocí metod Osobnostní a sociální výchovy. Cílem práce je zjistit, jaký vliv bude mít navržené kurikulum na vztahy v třídním kolektivu. V teoretické části vycházíme z Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání a z významných součásti tohoto dokumentu. Dále je věnována pozornost důležitosti třídnických hodin v rámci rozvoje a udržitelnosti pozitivních vazeb mezi žáky a třídním učitelem jako formě prevence vzniku sociálně patologických jevů ve školním prostředí. Praktickou část tvoří diagnostika třídy, následně pak navržení a aplikace kurikula a evaluace pomocí kvalitativních výzkumných metod.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14331
Datum: 2010-04-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14053


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zezulková_2010_dp.pdf 756.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
zezulková_2010_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zezulková_2010_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet