Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.
Autor: Vaculíková, Romana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Předložená diplomová práce řeší problematiku konkurenceschopnosti a využívání marketingového mixu. Analýzu společnosti Rochus jsem provedla pomocí SWOT analýzy a Porterova modelu pěti sil. Na základě analýzy společnosti, analýzy sekundárních informací, analýzy průzkumu a analýzy národní značky kvality KLASA jsem navrhla vhodná doporučení k naplnění cílů projektu zvýšení tržního podílu firmy Rochus na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1435
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3746


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaculíková_2006_dp.pdfZablokované 1.369Mb PDF
vaculíková_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaculíková_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet