Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Vaculíková, Romana
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:16:11Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:06Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1435
dc.description.abstract Předložená diplomová práce řeší problematiku konkurenceschopnosti a využívání marketingového mixu. Analýzu společnosti Rochus jsem provedla pomocí SWOT analýzy a Porterova modelu pěti sil. Na základě analýzy společnosti, analýzy sekundárních informací, analýzy průzkumu a analýzy národní značky kvality KLASA jsem navrhla vhodná doporučení k naplnění cílů projektu zvýšení tržního podílu firmy Rochus na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu. cs
dc.format 72 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1435548 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject polotovar cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject competition en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's model of five forces en
dc.subject ready to cook foods en
dc.title Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu. cs
dc.title.alternative The project of an increment of a market share of firm Rochus Ltd. at domestic market by using tools of marketing mix en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zálešák, Vlastimil
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with utilization of marketing mix and a view of the competitive advantage. I created an analysis of the firm through the use of SWOT analysis and Porter's model of 5 forces. Base on the analysis of the firm, the analysis of secondary information, the analysis of research and the analysis of a national mark of quality KLASA I suggested convenient purposes in order to fill in aims of this project. The project is called an increment of a market share of firm Rochus Ltd. at the domestic market by using tools of marketing mix. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3746
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vaculíková_2006_dp.pdfBlocked 1.369Mb PDF View/Open
vaculíková_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
vaculíková_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account