Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR
Autor: Šlachta, Jiří
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce se zabývá postavením public relations v integraci marketingových komunikací Poli-cie ČR. Analyzuje formy a prostředky public relations v organizaci a způsob ovlivňování veřejného mínění prostřednictvím mediálních organizací. A také, jak technologické změny ve světě médií mění způsoby přenosu mediálního sdělení. Autor si klade za cíl zjistit účin-nost public relations Policie ČR v souvislosti s nástupem nových komunikačních prostřed-ků a navrhnout změny, které umožní policejní organizaci rozšířit stávající komunikační kanály ve vztahu k veřejnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14367
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17081


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šlachta_2010_dp.pdf 2.260Mb PDF Zobrazit/otevřít
šlachta_2010_vp.pdf 57.86Kb PDF Zobrazit/otevřít
šlachta_2010_op.pdf 57.52Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet