Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR
Author: Vasková, Sandra
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na otázky efektivity, potřebnosti a důležitosti marketingo-vých komunikací pro projekt neziskové organizace. Zabývá se tím, které položky marke-tingového mixu jsou pro potřeby daného projektu organizace nejužitečnější a jaké jsou jejich dopady. Čtenáři umožní náhled na situaci v propagaci filmového festivalu Jeden svět 2010 pořádaného pod záštitou obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni, o.p.s Teore-tická část práce pojednává o využití marketingových komunikací v neziskovém sektoru a o vlivu jeho jednotlivých částí na propagaci festivalu. Praktická část se zaměřuje na analýzu realizovaných způsobů současné komunikace a propagace filmové přehlídky, účinnost a efektivitu jednotlivých částí marketingových komunikací a na jejich výsledné vyhodnocení. V závěru dokumentu jsou navržena doporučení a podán nástin řešení vyvstanutého pro-blému spolu s osobním obohacením a pohledem zpracovatele práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14409
Date: 2010-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13643


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vasková_2010_bp.pdf 4.373Mb PDF View/Open
vasková_2010_vp.pdf 54.92Kb PDF View/Open
vasková_2010_op.pdf 59.16Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account