Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost
Autor: Mlýnek, Aleš
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje v první části jednotlivé fáze marketingového vý-zkumu z teoretického pohledu. V praktické části bakalářské práce je kladen důraz na představení jednotlivých fází procesu realizace marketingového výzkumu v konkrétní společnosti, praktickou aplikaci teoretických poznatků z oblasti marketingového výzkumu a konfrontaci optimálního a použitého postupu při realizaci marketingového výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14462
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13681


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mlýnek_2010_bp.pdf 1.548Mb PDF Zobrazit/otevřít
mlýnek_2010_vp.pdf 54.41Kb PDF Zobrazit/otevřít
mlýnek_2010_op.pdf 57.41Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet