Guerilla marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Guerilla marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Guerilla marketing
Autor: Březinová, Karin
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje aspekty guerilla marketingu a nástroje, které využívá. V praktické části se zabývá rozborem konkrétní guerillové kampaně. Prostřednictvím analýzy komunikační strategie, účinnosti kampaně a pomocí dotazníkového šetrení mezi spotřebiteli je zkoumáno, zda je guerilla marketing efektivní formou marketingové komunikace. Současně je také ověřováno, zda je tato forma propagace oblíbená mezi spotřebiteli. Závěrem práce jsou zhodnoceny zjištené skutečnosti a je nastíněn budoucí možný vývoj guerilla marketingu v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14525
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13653


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
březinová_2010_bp.pdf 12.86Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet