Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost
Autor: Zdílna, Stanislav
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou využití marketingové komunikace u provozovatelů televizního vysílání. Primárně se práce zaměřuje na veřejnoprávní Českou televizi, avšak v souvislostech se věnuje také ostatních hráčům na trhu (TV NOVA, PRIMA). Materiál nabízí komplexní informace o oboru, který v souvislosti s marketingem není v odborných materiálech komplexně zmapován. Po přečtení by měl čtenář získat informace o fungování marketingových aktivit v nejvýznamnějším komunikačním médiu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14526
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13703


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zdílna_2010_bp.pdfZablokované 2.993Mb PDF

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet