Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Ondrová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:23:15Z
dc.date.available 2020-08-10T23:00:17Z
dc.date.issued 2010-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14560
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o Event marketingu a jeho místě v komunikačním mixu. V teoretické části je důraz věnován na zjištění umístění a integrace event marketingu a ko-munikačního mixu. V praktické části je cílem této práce odkrytí komunikačního mixu Uni-verzity Tomáše Bati a zjistit, které eventy pořádá a pro jaké cílové skupiny. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké místo má event v komunikaci univerzity a zda je vhodným prostřed-kem. Dále se budeme zabývat přímo jedním eventem Univerzity Tomáše Bati a tím je Miss Academia ČR 2010, na které jsme se osobně podíleli. Součástí práce bylo i provedení dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit povědomí o vztahu mezi UTB a Miss Academia ČR. cs
dc.format 57s., 1.s. obr. příloh cs
dc.format.extent 9255025 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2020
dc.subject event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Miss Academia cs
dc.subject Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.subject event marketing en
dc.subject event en
dc.subject communication mix en
dc.subject Miss Academia en
dc.subject Thomas Bata university en
dc.title Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu cs
dc.title.alternative Event marketing and his place in marketing communication mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2010-08-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is mainly about Event marketing and his place in marketing communi-cation mix. The important component of this work is placement and integration of event marketing with other part of communication mix. The aim of this work in practice part is to define communication mix of Thomas Bata Uni-versity and find out which place has event marketing in it. And which and for what target group are the events. We also wrote about one concrete event of TBU which is Miss Aca-demia CR. That is because we helped organized it. For purpose of this bachelor thesis we also did survey. The aim of this survey was to find out if people know about relationship between TBU and Miss Academia. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13629
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade D


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ondrová_2010_bp.pdfZablokované 8.826Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet