Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Autor: Šenfelder, Martin
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl popsat sponzoring jako takový. Definovat jeho podstatu, jmenovat nejčastější chyby při užití sponzoringu jako součásti komunikačního mixu a navrhnout správný postup realizace sponzoringových aktivit. Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která vyúsťuje v projektovou část. Teoretická část diplomové práce je pak dále rozdělena do několik kapi-tol seřazených v logickém sledu, ve snaze vytvořit konzistentní text v návaznosti na již zmíněná fakta. Tento oddíl si klade za úkol definovat sponzoring jako pojem a definovat jeho význam v kontextu systému marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14566
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17080


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šenfelder_2010_dp.pdfZablokované 3.456Mb PDF

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet