Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě P. O. S., a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě P. O. S., a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě P. O. S., a.s.
Autor: Krkoška, Jan
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tématem diplomové práce je Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě POS Otrokovice, a.s. Cílem je získání teoretických poznatků o systému řízení vztahů se zákazníky, analýza současného stavu ve společnosti a projekt zavedení konkrétního CRM řešení. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část se zabývá analýzou společnosti POS Otrokovice, a.s., konkurence, zákazníků a způsobu zpracovávání informací o zákaznících. V projektové části je vybrán konkrétní CRM systém a projekt jeho zavedení. Na závěr jsou zhodnoceny přínosy pro společnost POS Otrokovice, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1466
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 3666


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krkoška_2006_dp.pdfZablokované 1.562Mb PDF
krkoška_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krkoška_2006_op.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet