Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zákazníků firmy Hanácká kyselka, s.r.o.
Autor: Škrabanová, Alena
Vedoucí: Dohnalová, Zuzana
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza zákazníků, která má vliv na pozici firmy na trhu. Je dů-ležitým ukazatelem při porovnávání s konkurencí a schopnost firmy udržet si stabilní místo na trhu. Tato práce obsahuje teoretickou část, která čerpá z literárních pramenů. Pojednává o marketingu, řízení vztahů se zákazníky a nástrojů manažerů pro analýzu což jsou BCG matice, životní cyklus výrobku a dotazník pro marketingový výzkum. Praktická část začíná charakteristikou firmy Hanácká kyselka, s.r.o. a jejich produktů. Potom následuje analýza zákazníků, kteří odebírají pravidelně minerální vodu. V poslední části je vyhodnocení do-tazníku a z toho vyplývající závěry a doporučení pro firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14680
Datum: 2010-08-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 17621


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
škrabanová_2010_bp.pdfZablokované 3.277Mb PDF
škrabanová_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
škrabanová_2010_op.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet