Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM
Autor: Blažek, Petr
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým podnikáním a propojením moderního marketingu s Internetem. Hlavním cílem bylo analyzovat české internetové obchody se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM. Součástí práce je srovnávací analýza čtyř českých sportovních e-shopů, které byly vybrány jako největší potenciální konkurenti firmy RCM. Práce dále obsahuje marketingový průzkum týkající se oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes Internet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14691
Datum: 2010-08-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 16969


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blažek_2010_bp.pdfZablokované 3.314Mb PDF
blažek_2010_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
blažek_2010_op.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet