Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.
Autor: Koňušiaková, Iveta
Vedoucí: Lešingrová, Romana
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup společnosti egoé s.r.o. na slovenský trh. Teoretická část se zabývá zpracováním odborných poznatků a zá-roveň tvoří teoretické východiská pro tvorbu marketingového plánu. V analytické časti je následně charakterizovaná společnost egoé s.r.o. a analyzován současný venkovní i vnitřní prostředí. V projektové části je sestaven marketingový plán na základě analýzy včetně na-vržení akčních plánů, analýzy nákladů a vyhodnocení rizík.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14709
Datum: 2010-08-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.08.2020
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15314


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koňušiaková_2010_dp.pdfZablokované 3.667Mb PDF Zobrazit/otevřít
koňušiaková_2010_vp.pdf 39.50Kb PDF Zobrazit/otevřít
koňušiaková_2010_op.zip 23.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet