Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?
Autor: Havlíková, Markéta
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Ideál krásy udávají společenské konvence ovlivněné ekonomickým, vědeckým a kulturním vývojem. Zatímco štíhlost v minulosti znamenala hlad, bídu a nemoc, dnes představuje zdraví a krásu. Co se týče zdraví má štíhlost ve vědě své opodstatnění, ale co se ideálu krásy týče, staví se vůči oblým tvarům nelítostně zle, neboť ideál krásy je jen otázkou kon-venčního vkusu či módního trendu. Idealizace štíhlosti je dnes také spoluutvářena médii, mediální vzory jsou ve společnosti úspěšné ženy, často mívající nějaké výjimečné schop-nosti a jsou především štíhlé. Cílem mé diplomové práce je vytvořit návrh komunikační kampaně, která posune současný ideál od hranice kostnatého šílenství k realitě. V rámci marketingového výzkumu získám potřebné informace o současném ideálu a na základě těchto podkladů vytvořím ideální komunikační kampaň pro firmu INSTITUT-ESTHEDERM, která by ráda v rámci marketingového plánu pro rok 2012 přišla na trh s osvětou ,,boji proti psychickým onemocněním, bulimií a anorexií?.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14838
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18523


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
havlíková_2011_dp.pdf 2.971Mb PDF Zobrazit/otevřít
havlíková_2011_vp.doc 121Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
havlíková_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet