Využití statistických metod v marketingovém výzkumu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití statistických metod v marketingovém výzkumu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Klímek, Petr
dc.contributor.author Valigurová, Romana
dc.date.accessioned 2012-03-09T01:59:47Z
dc.date.available 2012-03-09T01:59:47Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14849
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je využití statistických metod v marketingovém výzkumu. Rozhodla jsem se provést marketingový výzkum na téma nová cateringová společnost ve Zlíně. Tento průzkum jsem provedla pomocí dotazníkového šetření, na které jsem aplikovala vybrané statistické metody. Teoretická část zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se vztahují k marketingu a statistice. V praktické části jsem se zaměřila na samotný dotazník a jeho šetření. Výpočty statistických metod využité v marketingovém výsledku jsem nejdříve zpracovala sama a poté jsem provedla kontrolu se statistickým softwarem. cs
dc.format 71 s. cs
dc.format.extent 4089319 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject statistické metody cs
dc.subject software XLStatistics cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject statistical methods en
dc.subject software XLStatistics en
dc.title Využití statistických metod v marketingovém výzkumu cs
dc.title.alternative The use of statistical methods in marketing research en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ježík, Jan
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated The topic of my thesis is the use of statistical methods in marketing research. I decided to carry out market research - A new catering company in Zlin. The survey I conducted through a questionnaire survey to which I applied the selected statistical methods. The theoretical part includes information from scientific literature relating to marketing and statistics. In practical part I focused on the questionnaire itself and its investigation. Calculations of the statistical methods used in marketing results, I prepared myself first and then I did a check with a statistical software. en
dc.description.department Ústav statistiky a kvantitativních metod cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/120 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22520
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valigurová_2011_bp.pdfZablokované 3.899Mb PDF Zobrazit/otevřít
valigurová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valigurová_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet