Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.
Autor: Hovězáková, Barbora
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Customer relationship management je proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky. Klient je nejdůležitějším částí, a pokud mu nemá postačující péči a pozornost, odchází ke konkurenci. Komunikace zajišťuje fungování mezi zákazníkem a společností. Firma, která chce být nejlepší na trhu, by měla CRM začlenit do svých aktivit. Analyzovanou společností je Manex & Co a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14850
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 22244


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hovězáková_2011_bp.pdfZablokované 1.968Mb PDF
hovězáková_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hovězáková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet