[NEOBHÁJENO] Analýza demografických trendů ovlivňující produkty firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza demografických trendů ovlivňující produkty firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mišurec, Zdeněk
dc.contributor.author Najbrtová, Tereza
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:13:10Z
dc.date.available 2012-03-09T02:13:10Z
dc.date.issued 2011-08-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14867
dc.description.abstract Má práce se zabývá vývojem demografických trendů a jejich pravděpodobného vývoje v příštích 10 až 20 letech. Analyzuje tyto trendy a aplikuje je na produkty firmy XY. Cílem práce je zjistit, jakým směrem se budou tyto trendy vyvíjet a jaký dopad to bude mít na produkty firmy, jak se budou měnit nároky a požadavky zákazníků i samotné cílové skupiny. Poté doporučit na jaké cílové skupiny by se měla firma zaměřit a co budou od produktů pravděpodobně očekávat. cs
dc.format 40 s. cs
dc.format.extent 1450199 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject demografické trendy cs
dc.subject produkt cs
dc.subject poptávka cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject demografický vývoj cs
dc.subject demographic trends en
dc.subject product en
dc.subject demand en
dc.subject consumer en
dc.subject demographic development en
dc.title [NEOBHÁJENO] Analýza demografických trendů ovlivňující produkty firmy XY cs
dc.title.alternative Analysis of demographic trends affecting the products of company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-09-05
dc.description.abstract-translated My work is about progress of demographic trends and probability of this progress in the next 10 to 20 years. The project analyse those trends and is applicating those trends on targeted company products. The goal of this work is to examine the way those trends will develop, the effects of this devepment on targeted company products and how the changes of demands and requirement of customers (even the targeted group itself) will progress. After this the project should recommend what targeted groups could be aimed and what will those customers demand from products. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result neobhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/224 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21595
dc.date.assigned 2011-05-23
utb.result.grade F
local.subject marketingový výzkum cs
local.subject demografický výzkum cs
local.subject marketing research en
local.subject population research en


Files in this item

Files Size Format View
najbrtová_2011_bp.pdf 1.383Mb PDF View/Open
najbrtová_2011_vp.pdf 703.5Kb PDF View/Open
najbrtová_2011_op.pdf 792.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account