Motivace a školní úspěšnost dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace a školní úspěšnost dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Strašáková, Iveta
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:14:10Z
dc.date.available 2012-03-09T02:14:10Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14869
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá motivací k učení u dětí se specifickými poruchami učení mladšího školního věku. Teoretická část se věnuje motivaci z obecného hlediska, včetně motivačních zdrojů, a popisuje motivační činitele mající vliv na školní úspěšnost. Dále pak charakteristikou dětí mladšího školního věku a dětí se specifickými poruchami učení. Cílem praktické části je popsat vztah dětí se specifickými poruchami učení ke vzdělávání a ke škole a zjistit, jakým způsobem jsou k učení motivovány. V závěru jsou shrnuty zjištěné výsledky. cs
dc.format 64 s. (89 759 znaků) cs
dc.format.extent 4676944 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject motivace k učení cs
dc.subject vnitřní a vnější motivace cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject motivation en
dc.subject motivation to learning en
dc.subject internal and external motivation en
dc.subject learning disabilities en
dc.title Motivace a školní úspěšnost dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení cs
dc.title.alternative Motivation and school success of primary school children with specific learning disabilities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kitliňská, Jana
dc.date.accepted 2011-06-16
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the motivation of children with learning disabilities in primary school age. The theoretical part deals with motivation in general terms, including sources of motivation, and describes the motivational factors affecting school success. Furthermore, characteristics of primary school age children and children with learning disabilities. Aim of the work is to describe the relationship of children with specific learning disabilities to education and to school and see how they are motivated to learn. In conclusion, the results obtained are summarized. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19773
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade C
local.subject studijní motivace cs
local.subject základní školy cs
local.subject žáci cs
local.subject poruchy učení cs
local.subject motivation to study en
local.subject elementary schools en
local.subject learners en
local.subject learning disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
strašáková_2011_bp.pdf 4.460Mb PDF View/Open
strašáková_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
strašáková_2011_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account