Corporate social responsibility and its influence on corporate image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate social responsibility and its influence on corporate image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Autor: Křížková, Pavla
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Dodržování etických zásad v podobě společenské odpovědnosti s sebou přináší nejenom dobrý pocit všech zúčastněných, ale rovněž pozitivně působí na image organizace. Toyota Peugeot Citroën Automobile je nadnárodní organizace působící v Kolíně s mateřským zastoupením japonské Toyoty a francouzského PSA Peugeot Citroën. Pro společnost takovéto velikosti a formátu je nezbytné zapojit společenskou odpovědnost do vlastních aktivit.Tato diplomová práce se zaměřuje na zaměstnanecký sektor, respektive na motivaci zaměstnanců. Sleduje spokojenost, loajalitu, ale také jejich vliv na image společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14938
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18402


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křížková_2011_dp.pdf 34.80Mb PDF Zobrazit/otevřít
křížková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
křížková_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet