Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.
Autor: Mišáková, Petra
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. Nejprve je zpracována literární rešerše na téma marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury na zadané téma. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování části analytické, kde je provedena analýza PESTE a analýza SWOT, která je zaměřená na marketingovou komunikaci ve společnosti. V analytické části jsou také popsány základní charakteristiky společnosti včetně produktového portfolia. V projektové části je řešený projekt týkající se reklamy, posílení image společnosti u široké veřejnosti a návrhy na zdokonalení marketingové komunikace ve společnosti vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracována podrobná nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14974
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21228


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mišáková_2011_dp.pdf 1.688Mb PDF Zobrazit/otevřít
mišáková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mišáková_2011_op.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet