Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan
Autor: Juřenová, Eva
Vedoucí: Atcheson, Hana
Abstrakt: ABSTRAKT První část této bakalářské práce si klade za cíl zmapovat vývoj demarketingových strategií a aktivit. Poukázat na to, že ač je pojem ?demarketing? pojmem relativně neznámým, jeho působení lze využít v mnoha oblastech obchodní i neziskové sféry. Právě neziskové sféře a oblasti sociální reklamy se věnuji v analytické části. Analytická část se zabývá Australskou a Americkou kampaní proti kouření. Jednotlivé kampaně jsou popsány a analyzovány. V závěru práce jsou tyto projekty na základě zjištěných skutečností vyhodnoceny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15001
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 19532


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juřenová_2011_bp.pdf 1.377Mb PDF Zobrazit/otevřít
juřenová_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juřenová_2011_op.zip 14.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet