Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM
Autor: Šnajdarová, Hana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť projekt zvyšovania konkurenčnej schopnosti firmy MPL Trading, s.r.o. s využitím nástrojov CRM. Projekt je zacielený na posilňovanie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi, a tiež zlepšovanie a zdokonaľovanie marketingových procesov. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť sa zaoberá prieskumom literárnych prameňov, zameraných na CRM a zákaznícky orientovanú spo-ločnosť. V praktickej časti je prevedená analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia firmy. Na základe teoretických poznatkov a výsledkov analýz je spracovaný projekt. Sú v ňom vytýčené ciele CRM a kroky k ich dosiahnutiu. Tieto kroky sú rozpracované do akčných plánov, zameraných na plánovanie, komunikáciu, nápravu a zlepšenie procesov, segmentáciu zákazníkov a skrátený postup implementácie informačného systému CRM. Projekt je podrobený nákladovej, časovej, rizikovej analýze a analýze návratnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15004
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 20745


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šnajdarová_2011_dp.pdfZablokované 3.163Mb PDF
šnajdarová_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šnajdarová_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet