Analýza spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s.
Autor: Mahdalová, Kristýna
Vedoucí: Novosadová, Leona
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s. V teoretické části se má práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou. Zaměřila jsem se na produkt, spokojenost zákazníků, systém CRM, možnosti segmentace, zacílení na správné zákazníky a marketingový výzkum. V praktické části je popsána společnost DITIPO, a.s., charakteristika produktů a rozdělení jejich zákazníků. K vypracování mé bakalářské práce jsem použila marketingový průzkum, který byl zaměřen na zjištění spokojenosti nezávislých maloobchodních zákazníků firmy DITIPO, a.s Průzkum probíhal pomocí dotazníku. V závěru jsou uvedeny výsledky dotazníkového průzkumu a návrhy, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníka a efektivity prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15023
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21334


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mahdalová_2011_bp.pdf 1.721Mb PDF Zobrazit/otevřít
mahdalová_2011_vp.pdf 716.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
mahdalová_2011_op.pdf 141.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet