Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka
Autor: Uhlířová, Eva
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Mléko a produkty z něj vyrobené jsou uznávanými zdroji živin ve stravě nejen dětí, ale i dospělých jedinců. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii firmy Fides Agro, spol. s r. o., jejímž záměrem bylo zvýšení spotřeby mléka a mléčných výrobků mezi českými spotřebiteli. Na základě této analýzy a dotazníkového šetření posléze stanovit směr, jímž by se propagace mléčného sektoru měla v budoucnu ubírat. V teoretické části práce jsou popsána východiska nutná ke zpracování komunikační strategie, dále faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele v oblasti potravin. Analytická část obsahuje SWOT analýzu mléčného odvětví, analýzu dosavadní komunikační strategie firmy a vyhodnocení dotazníkového šetrní: Český spotřebitel x mléko a mléčné výrobky. Na základě výstupů analytické části je vypracován projekt inovace komunikační strategie firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15066
Datum: 2011-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21319


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
uhlířová_2011_dp.pdf 1.617Mb PDF Zobrazit/otevřít
uhlířová_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
uhlířová_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet