Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Autor: Váňová, Lada
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Aby reklama byla úspěšná, nestačí jen správné využití marketingových nástrojů, důležitou složkou je i kreativita. K ní je potřebné si určit kreativní strategii, která se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a určují tak originalitu a úspěšnost reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kreativní strategií na finanční produkty a služby. V teoretické části jsou vymezeny zásady a charakteristiky této problematiky. Praktická část analyzuje kreativní strategii televizních reklam v českém prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15095
Datum: 2011-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18780


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
váňová_2011_bp.pdf 3.646Mb PDF Zobrazit/otevřít
váňová_2011_vp.doc 120.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
váňová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet