Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.
Autor: Fialová, Michaela
Vedoucí: Vaja, Jaromír
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je ?Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.?. PROMENS je firma zabývající se zpracováním plastových výrobků. Cílem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s výrobky a službami firmy a odhalení nedostatků, na které by se firma měla zaměřit. V teoretické části se zabývám procesem marketingového výzkumu, metodami sběru dat a metodami měření spokojenosti zákazníků. V praktické části analyzuji současné měření spokojenosti zákazníků ve firmě a zároveň provádím vlastní měření spokojenosti zákazníků formou dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15106
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17886


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fialová_2011_bp.pdf 1.798Mb PDF Zobrazit/otevřít
fialová_2011_vp.pdf 774.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
fialová_2011_op.pdf 832.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet