Strategie propagace kultury města Šternberka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie propagace kultury města Šternberka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie propagace kultury města Šternberka
Autor: Chytilová, Monika
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Pojednávání o strategii propagace kultury města Šternberka tvoří základní průřez proble-matikou komunikace kultury města. Teoretická podstata marketingových komunikací je tak přizpůsobena potřebám zvýšit potencionál kulturních aktivit pomocí nástrojů městského marketingu. První část diplomové práce se zabývá základními faktory rozvoje kultury pro místní obyvatele. Navazující praktická část konkretizuje socio-kulturní prostředí mik-roregionu Šternbersko, které je pro rozmach v této oblasti zásadní. Navrhovaný projekt komunikační strategie Městských kulturních zařízení je vypracován na základě poznatků z analýzy konkurence, hloubkového rozhovoru o vnímání kulturního prostředí šternberskými obyvateli a určení kladných a záporných stránek MKZ s použitím analýzy SWOT. Podklad pro zefektivnění propagačního působení je zacílen na širokou veřejnost obyvatel Šternberka, nikoli na turisty. Proto se mnohé nástroje reklamy velmi liší od těch komunikující cestovní ruch.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15108
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18388


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chytilová_2011_dp.pdf 2.656Mb PDF Zobrazit/otevřít
chytilová_2011_vp.doc 120Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chytilová_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet