Projekt o pronikání slovinských maloobchodních řetězců Mercator na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt o pronikání slovinských maloobchodních řetězců Mercator na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt o pronikání slovinských maloobchodních řetězců Mercator na český trh
Autor: Maisuradze, Tamari
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Having a strategic location in Europe, the Czech Republic is characterized as being one of the most attractive countries for investors due to various advantages. The largest and the most successful retail company in the Republic of Slovenia, Mercator,seeks growing and conquering new markets on a global basis. The purpose of this thesis is to conduct relevant analyses reflecting the current situation in the Czech Republic, identify the existing retail companies present in the country, and estimate the potential for a new market entrant. It additionally points out the potential threats facing the company and offers suggestions how to eliminate them.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15146
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 22656


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maisuradze_2011_dp.pdfZablokované 1.955Mb PDF
maisuradze_2011_vp.zip 18.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
maisuradze_2011_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet