Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu
Autor: Růžičková, Lucie
Vedoucí: Svobodová, Dagmar
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky, její budování a posílení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Obsahem teoretické části jsou poznatky, týkající se značky a jejího řízení, které byly získány z literárních zdrojů. Jsou zde také zahrnuty studie, které poskytují obrázek nejen o nejhodnotnějších značkách současnosti, ale i o značkách, kterým spotřebitelé nejvíce důvěřují. Své místo si vydobyl i průzkum provedený na českém trhu, jehož cílem bylo zjistit, jaký vztah mají ke značkám čeští spotřebitelé. Praktická část poskytuje informace o společnosti Nestlé S.A., její pobočce pro Českou republiku Nestlé Česko s.r.o. a také o výrobním závodě Sfinx. Dalším krokem je pak analýza současného stavu značek Bon Pari a JOJO na českém trhu. Výsledkem praktické části jsou doporučení k posílení těchto značek, které byly podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15188
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 19573


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
růžičková_2011_bp.pdf 2.660Mb PDF Zobrazit/otevřít
růžičková_2011_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
růžičková_2011_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet