Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce
Autor: Fuglíková, Daniela
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Jak oslovit rodiče s dětmi na Zlínsku v segmentu dětských klubů poskytujících pla-vání a cvičení dětí? Jaké jsou nejvhodnější prvky komunikačního mixu pro malé a střední podniky? Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda jsou obvyklé prvky komunikace vhodné pro tento segment. V teoretické části si představíme definici malých a středních firem, poté si popíšeme jak marketingový tak i komunikační mix a za-měříme se i na vliv zaměstnanců na image firmy. Závěrem teoretické části si představíme základní metodiku marketingového výzkumu. Teoretickou část uzavírá stanovení cílů práce a definice hypotéz pro praktickou část. V praktické části si na firmě Baby club Nekky představíme marketingový a komunikační mix této malé společnosti, popíšeme její historii, nabízené služby a významná partnerství BC Nekky s vybranými neziskovými organizacemi v regionu. Závěrem zhodnotíme validitu hypotéz a navrhneme doporučení ke zlepšení či změně v rámci komunikačního mixu BC Nekky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15218
Datum: 2011-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18684


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fuglíková_2011_bp.pdf 10.39Mb PDF Zobrazit/otevřít
fuglíková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fuglíková_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet