CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy
Autor: Kopečková, Lenka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této práce je přesvědčit o tom, že v dnešní době je důležité budovat vztahy se zákazníky na nových základech, odpovídajících významu role zákazníka v současných podmínkách podnikání. Implementace a použití CRM musí podniku přinášet výhody, které vedou v konečném efektu k udržení a zvyšování stávajícího obratu a zisku. V práci je zdůvodněna nutnost zavádění CRM, rozšíření manažerských aktivit o oblast vztahů se zákazníky, jako konkurenční výhody firmy. Po provedení analýzy marketingových a prodejních aktivit v konkrétní společnosti a teoretického přehledu problematiky bude následovat identifikace současného stavu, předností a nedostatků CRM v konkrétní společnosti. Následně z této identifikace budou vycházet návrhy opatření, které přispějí k dalšímu rozvoji CRM ve společnosti tak, aby byly efektivně plněny obchodní cíle společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1521
Datum: 2006-08-25
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4438


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopečková_2006_bp.pdfZablokované 620.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
kopečková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kopečková_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet