Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu
Autor: Vrbík, Zdeněk
Vedoucí: Brišová, Hana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurenčního prostředí na českém trhu s hydraulickým příslušenstvím. Analýza byla zpracována pro zamýšlený vstup italské firmy Piotti na český trh jakožto nové konkurence. Teoretická část se soustřeďuje na studium konkurence z různých úhlů pohledu a teorií. Stručně popisuje Porterův pětifaktorový model a detailněji se zaměřuje na tvorbu konkurenčních strategií a analýzy STEP a SWOT. Praktická část přináší konkrétní STEP analýzu českého B2B trhu, dále představuje společnost Piotti mimo jiné prostřednictvím analýzy SWOT. Stěžejní částí této práce je analýza tržního podílu stávající konkurence na českém trhu s hydraulickým příslušenstvím pomocí Paretova pravidla a Zipfova zákona s použitím dat z veřejně přístupných zdrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15264
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21631


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vrbík_2011_bp.pdf 2.088Mb PDF Zobrazit/otevřít
vrbík_2011_vp.pdf 767.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
vrbík_2011_op.pdf 815.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet